Seriøs Rådgivning

Vi tilbyder professionel rådgivning og sparring, både i jeres eksisterende løsninger, men også i tilkøb af nye markedsledende løsninger. At yde professionel support efter salget, er for os ligeså vigtigt som den professionelle rådgivning før salget. Vi har et stort netværk, kendskab til branchen, mulighederne og ikke mindst faldgruberne – lad os navigere for dig.

Derudover taler vi et sprog du kan forstå og laver krystalklare aftaler – vi kigger på forretningen, fra din side af bordet! Engageret, vedholdende og indlevende. Vi arbejder uafhængigt og giver objektive anbefalinger, der ikke afspejler bestemte mærker eller produktgrupper – løsningerne skal passe ind i din forretning.

Det er vores passion, at kultivere og styrke jeres dokumenthåndtering, så I kan fokusere på jeres kerneforretning.

Det første møde er gratis – de efterfølgende er alle pengene værd!

Vores specialer er…

  • Intelligent og struktureret scanning
  • Dokument- og datasikkerhed i forbindelse med scan, print og distribution
  • Document Management System – elektronike arkiv løsninger til alle typer af forretningsdokumenter.
  • Follow me/you print (Pull Print)
  • Registrerings- og Betalingssystemer til print/kopi/fax/scan mm
  • Print af mobile og non-domain enheder (Bring Your Own Device = « BYOD »)
  • Regelbaseret/adfærdsregulerende print
  • Dynamiske dokumenter der med modtagerne ved at berige dokumenterne
  • Variable data – send relevant og kundespecifikke dokumenter/data til jeres kunder
  • Lav « State of the art » dokumenter/output uden at ændre et komma i nuværende system
  • Tilføj Stregkoder, OMR mærker, Logo, Tilbud, Betingelser mm på dokumenter – baseret på variable data.
  • Samle data op fra flere kilder – samle, sortere og bearbejde det inden output til en eller flere destinationer.
  • Uvildig rådgivning til optimal investering i ny print/kopi/scan/fax løsning

Kontakt

Kontakt os, så vi kan aftale et møde, for en dialog om jeres muligheder…

Kontakt os her

 

Skærmbillede 2014-05-12 kl. 00.25.32